Druk op youtube mw3 glitches en dan zul je er wel een paar vinden. wel sneu dat je die nodig hebt maar goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had gehoord dat er een glitch inzat waardoor spelers anderen konden neerschieten en punten scoren zonder zelf gedood te worden als ze tussen bepaalde muren liggen of staan maar RBowling van Infinity zei dat deze week er een update kwam om deze aan te passen en al de cheaters zijn hun verdiende Xp weer kwijt