waar kan je een goede maar niet al te dure hdmi kabel kopen voor de ps3?

Weet jij het antwoord?

/2500

www.onlinekabelshop.nl/

Action Als beste getest door tros radar

Bij de action.

Bronnen:
trosradar

Probeer eerst marktplaats of e-bay. Vertrouw je dat niet (kan ik me levendig indenken) gewoon een klein onderdelenzaakje of een dump als bij voorbeeld Emmaus die tweedehandsspul verkopen voor een goed doel.

Www.allekabels.nl zoals de naam al zegt zijn daar allerlei kabels te verkrijgen in alle soorten en maten. Dus ook prijzen. Super service en hebben een thuiswinkelaward gewonnen dit jaar! Ook nog betrouwbaar dus!

Je vindt allerlei soorten en maten HDMI-kabels op hdmikabelshop.nl; vandaag besteld, morgen in huis.

idd bij de Action en wel voor de prijs van € 2,69 mocht je een andere vinden, goudgekleurde nemen

Ja, goede vraag. Volgens een recente test maakt het echt geen drol uit welke je neemt, alleen voor 3D heb je 1.4 nodig maar dat schijnen ze tegenwoordig ook allemaal te zijn. Zelf heb ik een van Sony zelf maar eentje van de Action hier doet ook wonderen. Je moet niet besparen op zulke dingen en gewoon in de winkel kopen: "De experts zijn het er over eens. Er zit qua signaal bijna geen verschil tussen de kabels. Als consument kan je dus flink wat geld besparen door voor een goedkope kabel te kiezen. Jeroen en Johan begrijpen wel dat een duurdere kabel nuttig kan zijn. ‘Als je de kabel veel verplaatst, of in natte omstandigheden moet werken, dan gaat zo’n dure kabel wel langer mee. Maar voor huis-tuin-keuken-gebruik is een goedkope kabel goed genoeg.’ Aldus Jeroen. Johan heeft de zelfde mening, maar wijst er wel op dat als je kabel langer dan vijf meter is, er wel een verschil kan zijn in kwaliteit."

Bronnen:
http://www.trosradar.nl/artikel_detail/ber...

Heb tijdje geleden iets gekocht bij www.kabeldirect.nl weliswaar geen hdmi kabel, maar die kosten daar ook maar 5 of 6 euro. Had m'n spullen de volgende ochtend al...

Bronnen:
www.kabeldirect.nl

Ik heb laatst mijne ook bij www.kabeldirect.nl gehaald, weinig geld en werkt prima!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100