werken de generators voor psn-codes echt?

Hier heb je een programmatje waarmee die een cider genereert RNA als jr die code inlost met ir psn account zou je er zoveel tegoed hebben. Net zoals je zo,n psn card,zou kopen. Maar werkt dit echt?

Toegevoegd na 1 minuut:
Cider is code
RNA is. En

Autocorretie faal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou het niet proberen, je kan daarvoor gepakt worden... Noch dat die codes werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt toch via internet wat niet ondersteunt is door SONY? Als het wel ondersteunt wordt door SONY is het veilig. Zo niet, dan zal ik het niet proberen, en als ze werken en SONY komt erachter dan zullen ze jou blokkeren en aangeven.

Andere antwoorden (1)

Allemaal onzin die dingen werken niet alle serials die worden uitgegeven kunnen maar een keer worden gebruikt.