Is de officiële wireless stereo headset vooor PS3 ook competatibel met de PS4?

Ik ben van plan een playstation 4 te kopen, en de 3 te verkopen, maar ik heb hier nog een headset liggen.
Nu is de vraag: het is een officiële wireless stereo headset voor de PS3, in perfecte staat en ik weet niet of hij competatibel is met de PS4. Weet iemand hier het antwoord op?

Foto:
https://www.google.be/search?q=official+wireless+stereo+headset+for+ps3&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Hl9aUuG6Ooqb0QXZiYG4AQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=699&dpr=1#facrc=_&imgdii=_&imgrc=-C8DKFPsuoQ

Informatie:
http://us.playstation.com/ps3/accessories/wireless-stereo-headset-ps3.html

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens onder andere 'inside gamer' is het antwoord nog NEE. Er moet eerst een update komen die dit mogelijk maakt voor USB- en Bluetoothheadsets. Headsets met een optische aansluiting leveren wel gewoon geluid, al kun je ze niet meteen gebruiken om mee te chatten. Daarvoor heb je dus echt de mono-headset nodig die bij elke PS4 zit inbegrepen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dus als je de eerste versie van de PS4 koopt, zal dit niet werken?