Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik internetten op mijn dsi?

Kan iemand mij misschien uitleggen, stap voor stap, hoe ik kan internetten op mijn DSi? Wat zijn de benodigheden? Het volgende heb ik:

Ik heb een laptop, met internet via een LAN-kabel, de laptop is wifi certified. Ik heb dus een DSi en ook een wii, met zo'n usb dingetje zodat ik het internet kan aansluiten op de wii. Dus ik dacht dat ik door de laptop/wii kan 'uitzenden' naar mijn DSi?
Ik heb hier echt geen verstand van, dus ik hoop dat iemand mij met een duidelijk antwoord zou kunnen helpen.
Alvast bedankt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er was al eerder zo'n vraag gesteld, maar die persoon bedoelde het met een wifi connector.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
596

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op je dsi heb je een logo staan van DSI shop. Daar kun je heengaan.
Echter moet je wel even je instellingen veranderen in je systeem van de DSI. Dit kan via de instellingen.
Als je thuis draadloos internet hebt kun je die opzoeken en de netwerksleutel invoeren op je DSI als daarom gevraagd wordt. Dan maakt hij verbinding.
Heb je geen draadloos internet dan kan het zijn dat je buren het wel hebben (onbeveiligd) en kun je daar gebruik van maken.
Eenmaal verbonden met internet kun je via de DSI shop de webbrowser installeren (Gratis) en kun je internetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb zelf dsi eerst moet je naar de Dsi Shop gaan en daar gratis de web browser downloaden, en als je verbinding hebt kan je internetten! zo heb ik het teminste gedaan!]d
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gaat naar de dsi shop en dan kun je een gratis internet browser downloaden maar ik hoop dat het nu wel snel gaat want bij de ds gaat het verschrikkelijk sloom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding