Ik heb net een nieuwe gebruiker op de Playstation 3 aangemaakt, hoe koppel ik die aan een bestaande account van een vriend?

Op de Playstation 3 heb ik net een nieuwe gebruiker aangemaakt, hoe koppel ik die aan een account van een vriend?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb wel al zelf een bestaande account, maar wil het aan een account van een vriend koppelen, dat kan gewoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet je dan aanmelden bij PSN. Als je daarop klikt, krijg je de keuze om aan te melden op een bestaand account (die van je vriend dus), of een nieuwe aan te maken. Als je klikt op die van je vriend, moet je zijn email-adres en wachtwoord weten en dan is je account gekoppeld. Alleen kan dit niet als je een bestaand account hebt, die al is ingelogd op een account. Als je dus een nieuwe account hebt aangemaakt, krijg je de keuze om je aan te melden.

Het maakt voor de content niet uit of je op jouw eigen account of een nieuwe account zit. Stel, je zit op je nieuwe account en je downloadt iets, dan zit dat automatisch ook op je andere account (na het downloaden installeren dan).

Toegevoegd na 1 uur:
Nee, dat kan niet meer, je moet daarvoor echt een nieuwe account aanmaken.