Waar kan je me skyrim een het beest frost atronch maken?

Moet je daarvoor een spel kopen of een perk unlocken. Ik had gelezen dat het bij het college van winterhold was maar waar? Ik heb alle ingredienten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Daarvoor heb je de spreuk 'summon frost atronarch' nodig. ik zal even voor je opzoeken waar je die precies kunt kopen,.maar ik denk inderdaad gewoon in het mage college in winter hold.

Toegevoegd na 1 dag:
Er zijn 2 manieren om aan deze spreuk te komen... Je kunt er zelf een maken in de Atronach Forge, daarvoor moet je 90 conjuration hebben en dan spreken met Phinis Gestor in de mage guild (Winterhold). Je kan dan een quest beginnen die je naar de Antronach Forge zal leiden.
De spreuk kan ook worden gekocht van Calcelmo, Falion, Phinis Gestor (Phinis is te vinden in Winterhold).
Als je van Phinis nog niets kunt kopen zul je eerst meer quests moeten doen voor de Mage Guild in Winterhold.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het al opgezocht want ik kan het niet vinden of heb je daar heb bepaald concuration lvl voor nodig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het nog gelukt ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Skyrim! even more addictive then a good beer :)