Komt er een Playstation 3D uit voor elk spel en zonder bril?

Ik wil hier graag meer over weten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Nee niet alles maar ik denk wel dat 3d uiteindelijk wel al nieuwe spellen zal zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteindelijk wel, de technolgie komt vanzelfwel. Het begin i er al bij de 3Ds
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, er komen wel 3d spellen maar daar heb je natuurlijk een 3d tv voor nodig.
er zijn nog geen 3d tv's waarbij je geen bril nodig hebt.
dus zullen er voorlopig ook geen 3d spellen voor de playstation komen waarbij je geen bril nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn wel een paar 3D tv's zonder bril allen kan je er niet langer dan een half uur naar kijken want dan doen je ogen pijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn al een paar 3d spellen zoals : Call Of Duty Black Ops en Grand turismo 5.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Black ops niet geloof ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel ik heb drie vrienden die black ops hebben en ze hebben bij de instellingen een 3d optie. Maar je hebt er wel natuurlijk een 3d tv en bril nodig.