Ik heb call of duty elite premium gelinkt aan een ps3 account kan ik het ook linken aan een xbox acc en op beide dlc krijgen?

Ik heb mijn cod elite primium account aan een ps3 account gelinkt maar mijn vraag is kan ik hem ook aan mijn xbox acc linken en dan op ALLEBEI de consoles de dlc maps downloaden zonder dat ik extra hoef te betalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, dat kan niet. CoD Elite Premium is namelijk aan 1 account gekoppeld op 1 console.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus je weet zeker dat ik niet een ps3 en een xbox account kan koppelen? Ps bedankt voor het andwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat weet ik zeker. Je moet het zien als twee verschillende dingen die vrijwel niets te maken hebben met elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is helemaal niet zo hoor! Je kan gewoon je ps3 én xbox tegelijkertijd koppelen aan je elite account! Lees mijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is apart, want dan ben je 1 van de weinigen die het gelukt is.
Hey! Ik heb zelf ook een premium account van Elite, zoals ik al zei is het wel mogelijk om beide consoles te koppelen aan je elite account, het probleem is dat er op de PS3 nog geen release is van de nieuwe premium map drop. Dus je zou nog even moeten wachten, zodra het uit is voor de PS3 kan je zowel op de PS3 en de Xbox de maps Liberation en Piazza spelen hoor!