Wat is het verschil tussen 'Elder scrolls - Skyrim' en 'Elder scrolls V - Skyrim?'

Wanneer ik op Wehkamp.nl kijk, zie ik twee verschillende spellen (Playstation 3);

- Elder scrolls - Skyrim - €54,45
- Elder scrolls V - Skyrim - € 56,94

Wat is het verschil tussen deze games?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor zo ver ik kan zien is er geen verschil, en als je het niet vertouwd http://www.bol.com/nl/index.html bestel hem dan hier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is waarschijnlijk geen verschil zoals hierboven al is vermeld als je hem toch bij wehkamp wilt kopen, zou ik de 2 euro duurdere kopen, het scheelt erg weinig geld en geeft je meer zekerheid voor de juiste game. Lijkt mij.