Kan ik in black ops de zombie maps los kopen ipv de multiplayer maps erbij?

Zo ja verandert de prijs per map? Want 1 map en een paar mp maps kost 15 euro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee dit kan niet al hoewel de laatste mappack ook 15 euro 5 zombie maps bevat. 4 van het vorige spel. En 1tje op de maan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet, je kan ze alleen in een pakket kopen.

Ik weet niet op welk platform je speelt maar op de Xbox360 koop je ze via Xbox Live Marketplace.
Als je het spel via steam heb aangeschaft kan je de map packs daar aanschaffen.

Je kan ze waarschijnlijk ook via een illegale manier verkrijgen maar dat heb ik geen ervaring mee.