Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik op mijn PS3 het geluid van chattende spelers uitzetten? Best wel irritand tijdens het online spelen.

Bijvoorbeeld tijdens online Call of Duty zitten er altijd amerikanen met elkaar te praten...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Moet je select als je in game zit en dan oo vierkantje klikken dan hoor je hun niet praten succes:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan spelers alleen mute. Door tijdens de game op "select" te klikken en vervolgens op diegene te gaan staan en dan "vierkantje" drukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is echt per spel anders, jij hebt het waarschijnlijk over Call of Duty.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als voorbeeld, slimmerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als voorbeeld??
Het gaat over call of duty.....
Als je gamed dan druk je op Select en zie je de player list, dan ga naar de player die praat en druk je vierkantje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mw2 bijvoorbeeld kan je mute players je blokt ze dan van de chat zodat je ze niet meer kan horen praten, volgensmij is het ook zo dat als je bij settings dan audio of volume weet ik even niet zo en dan voice chat on en off zo kan je voice chat niet meer horen en andere geluiden gewoon nog wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding