ik heb een ps3 met internet maar nu heb ik in een keer als ik me aan meld er is een fout opgetreden u bent afgemad bij psnetwort (80710a06)

nog nooit eerder gehad
op inter net staat als je dvd kijk
maar waar meld ik me dan weer aan ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook last van.

Antwoorden (2)

het kan zijn dat je geblokkeerd bent omdat je illegale software op je PS3 hebt staan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PSN ligt eruit helaas...

do 21 apr 2011, 12:36
PlayStation Network momenteel offline
door onze redactie
Sony voert momenteel onderhoud uit op het PlayStation Network. Hierdoor kunnen gamers momenteel niet online spelen. Wat de oorzaak is van de onaangekondigde werkzaamheden, is niet bekend.

Op het Europese PlayStation-forum laat het communicatieteam weten dat spelers de foutmeldingscode 80710A06 te zien krijgen wanneer ze in proberen te loggen op het netwerk. Sony laat verder niets los over het onderhoud, maar gamers vragen zich af of het wederom gaat om een aanval van hackersgroep Anonymous.

Ze zijn er wel mee bezig.
(ik wil weer battlefield spelen...)

Toegevoegd na 3 minuten:
Tip : als je weer eens zoiets hebt, kijk even op www.playstation.com voor informatie.
Hier wordt je op de hoogte gehouden van problemen met PSN e.d
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Ik wil Call of Duty spelen x]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap het ja, black ops zeker ?
Speel ik af en toe ook,maar vind het mooi dat bij BF (bijna) alles kapot kan :D hou ff playstation.com in de gaten voor updates.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik wil ook Battlefield gaan kopen. Daar kan je tenminste ook IN auto's enzo :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jep, hummers e.d, tanks, lichte infanterievoertuigen, transporthelikopters, apache's enzovoorts. Ik weet alleen niet of het nog heel veel zin heeft om BC2 te halen, BF3 komt met een paar maandjes ook uit.
Limited edition is al bekend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik wil ook wachten op de nieuwe BF. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het die hackers zijn verdoem ze dan tot de diepste krochten van de hel!