Is er ergens een legale demo van skyrim te downloaden?

Ik zit te denken of ik skyrim voor de PC wil kopen, maar ik weet niet hoe het speelt op de pc en of ik het spel wel leuk vind. Ik heb wat videos van walktroughs gezien en het lijkt me echt een supervet spel. Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

"Voor een game die zo groot en complex is is het erg lastig om een demo te maken die recht doet aan de volledige ervaring. Het zou ook een gigantische demo worden, dus dat doen we niet", aldus Lafferty.

Wat je wel zou kunnen doen is kijken of vrienden van je over de game beschikken, misschien kan je het daar uitproberen.

Er zijn verder wel Nederlandstalige 'Let's Play Skyrim' filmpjes op Youtube, ook leuk een leerzaam om naar te kijken.

http://www.youtube.com/results?search_query=skyrim+dutch&oq=skyrim+dutch&aq=f&aqi=g2&aql=&gs_sm=e&gs_upl=26l4142l0l4363l12l9l0l3l3l0l185l534l4.2l6l0

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee hier is geen demo van te verkrijgen.

Je kunt echter wel bij verschillende winkels die games verkopen, vragen of je zo'n spel uit mag proberen. Vaak hebben ze daar een console klaarstaan. Bijvoorbeeld de game-mania.

Ook kan je op youtube filmpjes van gameplay bekijken, of je kunt het bij een vriend spelen.