Kan je cheats invullen in MW3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ALS je deftig leert spelen, heb je dat niet nodig. Dus ik zeg het je niet.

Antwoorden (2)

Dit kun je beter niet proberen aangezien MW3 gebruik maakt van Call of Duty Elite. Er zitten live OPS in het spel die de games controleren en als ze iets raars opmerken kun je gebanned en gereset worden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je wel wat cheats zijn? Die zijn door de makers in het spel gestopt om er mee te dollen. Jij hebt het over hacken, dat mag niet, maar cheats wel. Het probleem is alleen wel dat er in MW3 geen cheats zitten, dus dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan geen cheats voor MW3 ik ga ervan uit dat de meeste ´fans´ het weten! Cheats zijn er niet maar Cheating in MW3 is mogelijk maar verboden. Are u happy now?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de - is gezet door iemand die net ietsje trager met antwoorden was dan mij! :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cheaten mag heus wel als het niet in mp(multiplayer) is,veel mensen doen het op de pc in de singleplayer,campaign
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@minigeneraal Heb jij cheats voor de singleplayer/campaign?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat @Krekatos al zegt, er zijn geen Cheats in MW3, Hacken mag niet, dit is de spelmodi zo aanpassen dat het anders is dan hoe het hoort. Cheating en cheate zijn hetzelfde lol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk mag je niet de single player hacken. mensen doen t wel maar dat wil niet zeggen dat t ook mag! hacken is gewoon illegaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat bericht was baar minigeneraal
Ik zal maar niet vragen waarom je cheats zou willen gebruiken?

Nee, cheats zijn zowel niet in de single player als in de multiplayer.

Hacks in tegendeel wel, zowel in de single player als in de multiplayer, alleen is dit zover ik weet zwaar illegaal in de multiplayer versie. In de single player betwijfel ik het omdat jij namelijk de enige bent die dat op dat moment speelt, andere mensen hebben er geen last van.