Harry Potter and the deathly hallows part 1 voor op de pc is héél traag. Hoe komt dit?

Ik wilde het spel dus spelen, maar jammer genoeg is dit heel sloom en zodat ik het gewoon niet kan spelen. Hoe komt het dat het zo traag is? Als ik naar walktroughs kijk op het internet, is het allemaal zo snel. Ik weet niet goed wat ik allemaal moet laten weten over mijn laptop. Dit is alvast een beetje informatie, maar als u meer nodig heeft, laat het dan alsjeblieft weten want ik wil het zo graag eens spelen!

Model: HP Pavilion g7 Notebook PC
Processor: AMD Athlon(tm) II P360 Dual-Core Processor 2.30 GHz
Videokaart: AMD m880g with ati mobility radeon hd 4250
Systeemtype: 64-bits besturingssysteem

Ik weet niet zo veel van computers, maar ik hoop dat ik erachter kom of ik iets kan doen om het spel sneller te laten werken. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien voldoet je pc niet aan de minimum specificaties, kunt u alstublieft even uitleggen wat u bedoeld met ''zeer traag'' als het haperingen zijn kan het u videokaart zijn. Nou heb ik hier een ideale site om te zijn of u pc er wel geschikt voor is http://www.systemrequirementslab.com/cyri wat u doet is u gaat naar 1) ''search for game'' dan klinkt u op ''select a game from list'' Typte u in Harry Potter and the Deathly Hallows part 1, klik vervolgens op can you run it -> automatic detection en dan start.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Dit heb ik gedaan, en er staat "Congratulations, your computer passes the minimum specification required to run this product.", dus dat is goed nieuws. Met zeer traag bedoel ik niet echt dat het hapert... Het blijft niet haken ofzo, het is echt gewoon sloom. Ik dacht inderdaad ook dat het aan mijn videokaart lag dus heb ik de grafische instellingen (of hoe je dat ook noemt) van het spel op het laagste gezet, zonder enig resultaat.
Begin eens met de video-settings lager te zetten. Effecten uit, en een lage resolutie.
Daar wordt hij waarschijnlijk al sneller van.
Kijk ook tijdens het spelen of het lampje van de harde schijf aan is. Dan is hij met de harddisk bezig en dat vertraagt enorm. Dat kan bv zo zijn als de virusscanner bezig is of de computer te weinig geheugen heeft.