Hoe kan het dat mijn wii remote niet meer werkt terwijl er niks gebeurt is en hij het eerst wel deed?

De batterijen van mijn wii remote waren leeg. Ik heb toen dus de baterijen vervangen. Maar de remote doet helemaal niks meer nu. Er knippert geen lampje of niks. De andere remote doet het nog gewoon. Ook met dezelfde batterijen... Wat kan er mis zijn en wat kan ik er aan doen?"

Toegevoegd na 20 uur:
Ondertussen maar een nieuwe remote gekocht. Maar als iemand toch nog weet wat de oorzaak is of wat ik er aan kan doen is het altijd fijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Heb je de batterijen er wel goed ingedaan in de wii mote en zijn ze wel vol de nieuwe batterijen het kan zijn dat ze namelijk leeg zijn

Oplossing 1: Zit de plus en min wel goed? Oplossing 2: Heb je Euroshopper (of andere goedkope) batterijen gebruikt? Die werken niet (zo goed) met de Wii, omdat er minimaal 2500 mAh in moet. Ik raad je aan om een automatische oplader voor de Wii afstandsbedieningen te kopen, of anders een Varta oplader. Die batterijen hebben namelijk vaak 2700 mAh. Als dit allemaal niet werkt, denk ik dat je Wii remote helaas kapot is. Je zal dan naar de winkel terug moeten gaan als je nog garantie hebt. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100