waarom drive treu penalty in F1 2009?

ik reed in het spel F1 2009 in melbourne voor mij en achter mij was er geen wagen het werd gele vlag ik rij gewoon op hetzelfde tempo als voorheen want ik kon toch niemand inhalen en toen het weer groene vlag was kreeg ik een drive treu penalty (1 keer traag daar de pits rijden) wat heb ik dan fout gedaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

doordat je met volle vaart heb doorgereden heb je je positie ten opzichte van anderen verbeterd. Dat mag niet bij een gele vlag, iedereen dient duidelijk vaart te minderen.
Vandaar de drive through penalty.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je had zichtbaar vaart moeten minderen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ps het is drive-through of drive-thru :) Maakt het ook makkelijker om te googlen