Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wii, is zo'n original controller een must? Bijvoorbeeld bij Mario spellen en shooters?

Ik heb nu alleen nog maar Mario Kart voor de Wii. Maar is het bij de Mario spellen en shooters makkelijker/leuker om met een original controller te spelen? Ik vind het namelijk best een nadeel om spellen met de motion remote en nunchuck te spelen, zou de original controller beter spelen? Of kan je bij shooters beter een Zapper kopen (CoD)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
704

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zelf heb ervaring met een shooter op de Wii, met de Wii controler (die wat reageert op bewegingen). Het is wel eens grappig om te proberen, maar zeker niet leuk op lange termijn. Aangezien het heel lastig is om je vizier stil te houden (omdat je altijd wel íets beweegt met je hand/arm) met de normale Wii controler, zou het zeker geen ''overbodige luxe'' zijn om een Original Wii Controller te kopen. Hierdoor wordt het spel een stuk makkelijker en ook vooral leuker omdat je meer kunt winnen ;).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding