Hoe weet ik welke drive mijn xbox heeft?

Ik wil absoluut geen hitachi drive omdat ik dan geen xboxkey kan gebruiken. Ik wil namelijk gekopieerde games van me zelf kunnen afspelen via harde schijf. Absoluut legaal dus.
Ik wil de xbox set kopen bij bartsmit.
Kinect sports pakket 240 euro voor kinect 2 controllers 2 spellen en 4 gb xbox slim.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kijk eens aan de zijkant van je xbox (links als hij ligt).
Wanneer het kleur oranje of geel heeft dan is hij voor oktober en is hij veilig.
Je kunt ook zien aan de dvd driver als je de xbox lade open doet. Als er een stukje uit zit dan is het een hitachi.