Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kun je gratis video's maken op je ps3 (niet filmend)? (bijvoorbeeld met laptop aan tv ofzo)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
977

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan het op deze simpele manier doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat is die manier dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is voor mij het heste en goedkoopste antwoord!

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet precies wat je bedoelt maar je bedoelt niet met een losse camera? Je hebt bijv. van die capture cards. Deze heb je al voor circa €100 en neemt op in 720p wat genoeg is voor Youtube kwaliteit. Het idee werkt vrij simpel, bij de goedkoopste in de reeks heb je zelfs een laptop of ander medium nodig omdat je een medium nodig hebt om het op te slaan.
Bij de capture card krijg je extra kabels om het door te lussen.
Dus vanaf je apparaat in kwestie met component kabels(omdat hij geen HDMI ondersteunt) naar het apparaat dat het geluid & beeld ertussen uit pakt en doorstuurt. Dit beeld stuurt hij door naar in dit geval je laptop of een losse harde schijf die je voor een paar tientjes al hebt. Een laptop is handiger maar moet je in de buurt van de console neerzetten want de kabels zijn vrij kort. Dan krijg je het beeld op de laptop binnen en kan je het met meegeleverde software knippen, plakken en bewerken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen antwoord op de vraag. Er staat 'gratis'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe ik toch? Voor niks gaat de zon op, oftewel, onmogelijk want je zult toch spullen materialen moeten kopen. In-game kan je geen video's opnemen tenzij MW3 met Elite en Forza 4 als voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij heeft wel degelijk antwoord gegeven op mijn vraag, want ik bedoelde dat je niet net zoals bijv, xbox netwerk hoefde te betalen! Bedankt dus!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding