omgebouwde wii, fifa 11 doet het wel, maar fifa 12 niet, vraagt om update, wat te doen ? hoe kan je zien hoe je wii omgebouwd is, software of hardware

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou niet updaten want dan heb je kans dat hij je ombouwing detecteert. Op elk nieuw spel zit ook een nieuwe beveiliging op. Je zult dus weer je Wii opnieuw moeten ombouwen om Fifa12 te kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben ook een omgebouwde wii en gisteren hebben we een nieuw origineel spel gekregen.De wii vroeg ook om de update en deze hebben we gewoon laten uitvoeren.We kunnen nu nog steeds zowel originele als gekopieerde spellen spelen.
Maar je moet je wii niet aan de pc aansluiten zodat hij via internet updates binnen haalt.Want dan kan het zijn dat je wii het niet meer doet.