Ondersteunt mijn Sitecom router de wifi adapter van mijn xbox?

Ik wil een wifi adapter kopen voor mijn xbox, maar nu is mijn vraag of die wi-fi adapter wel te gebruiken is i.c.m. mijn router.. bij de info van de wifi adapter staat: de Xbox 360 Wireless Network Adapter past uitsluitend in een draadloos netwerk met een wireless access point dat de standaarden 802.11a, b of g ondersteunt.

En ik weet dus niet of mijn (Sitecom) router dit ondersteunt.

Ook heb ik een stickje voor draadloos internet (van sitecom) op mijn computer, maar daar was dacht ik installatie voor nodig, en ik denk niet dat je die kan installeren op de xbox?

Volgensmij heb ik de WL-350 router, en het stickje is volgensmij de WL-329SL.

Wie kan mij helpen?!

PS: Het is nieuwste xbox, waar een (soort) wifi adapter is ingebouwd!

mvg,

Toegevoegd na 20 minuten:
LET OP!! Sorry, de 'PS' is verkeerd, dat moet zijn: Het is NIET de nieuwste xbox!

Foto:
http://bit.ly/qex44l

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dergelijke sticks kan je niet gebruiken op oude XBoxen en zijn overbodig voor nieuwe XBoxen (slim). Je kan in jouw geval gewoon zonder stick direct draadloos internetten op je XBox, omdat de WiFi adapter ingebouwd zit op je XBox.

Toegevoegd na 1 uur:
Bij oude XBoxen heb je een speciale WiFi adapter nodig:
http://www.mycom.nl/Product/Software-en-Boeken-Games/Microsoft-Wireless-Network-Adapter/1197673?utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=GoogleShoppingclick
Heel duur maar zo maar een PC usb stick erin steken werkt niet. Wat wel werkt maar lastig is, is een draadloze netwerkbridge maken.

Toegevoegd na 1 uur:
Overigens is een draadloos netwerk voor gaming een slecht idee vanwege de lag die het sowieso veroorzaakt. Gewoon een draadje trekken is veel goedkoper en veel beter.