Mijn playstation 3 liep vast (bevroor) toen ik bf3 speelde hoe komt dit ?

Ik weet niet of het er wat mee te maken had maar een paar uren daar voor viel de stroom in ons huis uit en de ps3 stond aan dus dan werd ie niet correct afgesloten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De verwarming hoger zetten.

Antwoorden (3)

Dit gebeurd nu eenmaal, mag natuurlijk niet teveel plaats vinden. Dit komt door het zwakke netwerk van PS3. Heb ik ook voorgehad bij MW3 en COD: Black Ops
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nadat de stroom uitviel, deed de playstation het wel nog? Zo ja, dan is je Playstation waarschijnlijk te warm geworden. Zet hem in een ruimte waar hij goed kan koelen, dus niet in een kast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PlayStation 3 freezes komen wel vaker voor, Dit komt in 90% van de gevallen doordat de PS3 oververhit raakt probeer je PlayStation eens ergens anders neer te zetten!