Hoe kun je de nieuwe spelletjes voor de NDS spelen op een dstt kaartje?

Ik heb een NDS maar heb een dstt kaartje nu zijn er heel veel spelletjes niet meer spelen omdat je op een dstt kaartje geen nieuwe firmware (denk dat je het zo schrijft) op kan zetten. Weet iemand een manier dat je deze spelletjes toch kunt spelen op je NDS?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn zusje heeft ook een dstt kaartje en daar doen de nieuwe nds spellen het ook niet op.

Het beste antwoord

Je moet een firmware update
http://ndsuniverse.com/
Alle nieuwe spellen moeten nu weer werken.
Je moet je wel registreren.
Hier nog een site waar je 5818 verschillende Ds spellen kan downloaden of ken je die site al?
www.romsite.net

Toegevoegd na 33 seconden:
firmware downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is niet gelukt maar het is wel het beste antwoord van rij :D

Andere antwoorden (1)

Als je bedoelt dat de game vastloopt, vanwege de beveiliging:

Dan moet je op Google even een patch of een fix vinden voor het spel, dan doet het spelletje het wel.