Hoe kan ik wiien via het beeldscherm van mijn computer?

Er zit een av ingang in de computer. daar is de wii ook al op aangesloten.
Maar ik weet niet hoe ik nou op de wii kan spelen via de computer.
Het is windows xp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koppel de kabel naar de PC eens los.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke kabel?
Het gaat wel via de deskop

Antwoorden (1)

ik weet niet hoe zo'n kabel heet maar het heeft een blauwe kop en an die kop zitten een soort schroeven. dan moet je kijken wat er aan je tv aangesloten kan worden en dan zorg je ervoor dat je een kabel heb met aan de kant een blauwe kop met schroeven, en aan de andere kant een kop die in je tv past.
tada