Ja dat kan als je pc bluetooth heeft,als je niet weet of hij het heeft moet je het even zeggen dan zeg ik hoe je dat vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de xbox360 controller met snoer en usb kan je gewoon inpluggen en dan werkt hij als je met windows werkt tenminste

ook moet je niet vergeten in een game de controller te selecteren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik heb een laptop met need for speed shift en ik plug-de mijn controller erin en hij deed het meteen ik moest alleen de besturing veranderen naar xbox