Kan ik ergens op internet gratis een spel legaal downloaden of op internet spelen? voor de Nintendo DS of 3DS

Op internet bedoel ik de browser van de Nintendo 3DS of DS. Ik heb een Nintendo 3DS

Toegevoegd na 52 seconden:
Niet in de Nintendo eShop want daar kan je maar 3 gratis spelletjes legaal downloaden!

Toegevoegd na 11 minuten:
dat wil niet op www.ndshb.com als ik daar met mijn nintendo 3ds op ga krijg ik dit bestand kan niet worden geladen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt sites waar je homebrew (zelfgemaakte) spellen kunt downloaden (en software om ze af te kunnen spelen). Nintendo keurt dit af, maar qua wetgeving is het niet verboden. Er worden geen aanpassingen aan de hardware aangebracht en zolang er alleen spellen op worden gespeeld die niet in de winkel te koop zijn mag dit legaal.

Via de link vind je wat meer informatie en links naar downloadpagina's enz.