Wat zijn tegenargumenten voor de stelling: "Je mag een xbox niet samen met je broertje kopen omdat dat ruzie wordt"?

Ik mag geen xbox samen met mijn broertje kopen omdat het dan ruzie wordt volgens mijn moeder maar dat is helemaal niet zo, mijn moeder zegt dat we dan niet hetzelfde spel willen spelen enzo.
Welke argumenten kan ik gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Mam, we hebben er over nagedacht en we hebben afgesproken dat we geen ruzie zullen maken. We maken een schema van wie wanneer mag, we betalen samen en we zullen echt ons best doen. En als we toch ruzie maken, mag u de Xbox een dag afpakken.
(zorg wel dat je die afspraken inderdaad maakt met je broertje)
Misschien heb je voorbeelden van vriendjes die het ook zo deden en waar het goed ging.

Maar misschien hebben jij en je broertje wel een lange geschiedenis van ruziemaken (je zou de eerste en de laatste niet zijn) en wil je moeder eerst wel eens een paar weken meemaken dat jullie in vrede over de aarde kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+'je, eigenlijk weinig aan toe te voegen. Houden jullie van dezelfde soort spellen, Antonios? Dan kun je dat ook nog als argument aandragen. Samen fifa spelen is alleen maar gezellig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je!
Wat Mangowolk al zei: eigenlijk weinig aan toe te voegen. Maar mischien nog een handtekening zetten ofzo dat jullie het ECHT zweren.

Andere antwoorden (4)

Veel goedkoper, en je leert met geld omgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je leert delen en onderhandelen, wie wanneer het speelding mag gebruiken
12 jaar geleden
Maak een schema van wie wanneer welk spel mag spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als je dat schema aan je moeder kunt laten zien, is het voor haar misschien duidelijker hoe serieus jullie hierover zijn...
Mijn broertje en ik maken nooit ruzie en daarbij, ik ben veel groter en sterker!