Moet je voor de PS3 een aparte HDMI kabel hebben?

Op onze tv zit al HD, alleen moet je voor de Playstation 3 een aparte HDMI kabel kopen?

Toegevoegd na 11 minuten:
& hoeveel meter moet die ong. zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Je moet gewoon een HDMI-kabel in de winkel kopen. Dit kan bij alle Electrozaken. Deze zit niet standaard bij de PS3 zelf. Gewoon een normale HDMI-kabel dus. Hiervan zijn van beide kanten de plug-ins hetzelfde. Er is er geen die expliciet voor de PS3 is.

Eigenlijk is de HDMI-kabel een beetje de opvolger van de Scartkabel
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het goed is zit die bij de PlayStation zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit zat iig niet bij mijn ps3 toen ik hem kocht.
Je moet deze appart aanschaffen
Met een hdmi kabel heb je veel scherper beeld. İk gebruik t zelf ook en raad t je ook aan. Voor €20 heb je er al een bij bijv. Dixons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ern hdmi 1.5 nodig voor de PS3 om zowel HD als 3D te kunnen weergeven. Een lagere kabel (1.4) kan enkel HD weergeven. Zou dus altijd voor de 1.5 kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft het niet te kopen. Een scart kabel is al voldoende om het beeld op je tv af te spelen. Alleen als je de hoogste kwaliteit beeld dat mogelijk is wilt hebben moet je wel een hdmi kabel hebben.

Je hebt een Hdtv wat betekent dat het mogelijk is om scherper beeld te krijgen. Dat betekent niet dat al het beeld dat je tv binnenkrijgt HD is. Voor HD heb je echt een hdmi kabel nodig. Als je de video ingang op je PS3 instelt zie je ook dat met een hdmi kabel de resolutie hoger is dan met een scart kabel.

Je kunt zelf bepalen hoelang die is. Ligt aan de afstand tussen je PS3 en tv.