Mijn ps3 was vandaag voor het eerst vastgelopen, is dit normaal?

Mijn 1.5-2maanden oude ps3 was vandaag voor het eerste keer vastgelopen is dit normaal dat het een keertje gebeurt of zal ik hem terugbrengen?

de controller ging even voor 3seconden lang trillen en het beeld bleef vast.

na dit moest ik de ps3 opnieuw opstarten waarna hij het weer deed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijne bleef ook ongeveer voor het eerst na 1,5 maand hangen maar ik hem hem nu bijna 2 jaar en hij doet het nog perfect

Het beste antwoord

Wat deed je terwijl dit gebeurde? Het komt af en toe voor dat je PS3 vast kan lopen door bijvoorbeeld het spel dat je speelt. Als dit vaker gebeurt, zou ik wel langs de winkel gaan en kijken hoe het met garantie zit, want dan zou er een defect in de PS3 zelf kunnen zitten. Maar zolang je maar zorgt dat je PS3 genoeg ruimte heeft (hij moet minstens 10 centimeter van een muur af staan, anders blijft er teveel warmte hangen en dan kan hij ook vastlopen) en ervoor zorgt dat er weinig stof bij kan komen, doe jij er alles aan om hem goed te beschermen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dichtbij een muur is die niet wel staat die naast het tv maar het plek waar de lucht word gespoten is wel vrij. Ik zat op dat moment Cod Mw3 te spelen er was een airstrike waardoor het beeld ging trillen en op hetzelfde moment was ik bezig een gozer neer te schieten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook heel af en toe als ik MW3 speel, maar niet tijdens het spelen zelf. Vaak wel als er host migration is. Maar het kan zomaar plotseling een keer gebeuren, zolang het niet vaker gebeurt, hoef je je geen zorgen te maken.

Andere antwoorden (1)

Ja, dat is normaal, net alsdat pc's wel eens vastlopen. De ps3 staat er zowiso wel om bekend, de xbox trouwens ook, die hangt hier ook regelmatig.