Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar staat tom clancy voor? Of wie is het?

Je ziet deze naam voor de spellen zoals splinter cell, rainbow six etc..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
898

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In 1996 was Tom Clancy één van de mede-oprichters van het bedrijf Red Storm Entertainment, een bedrijf wat computerspellen ontwikkelt. Red Storm Entertainment werd later opgekocht door Ubisoft, maar ze bleven de naam Red Storm Entertainment en Tom Clancy op de dozen zetten. Tom Clancy heeft heel wat computerspellen bedacht.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tom Clancy is een schrijver die meewerkt aan de spellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een bijzondere vermelding verdienen de succesvolle computergames waar Tom Clancy aan meewerkt: de Rainbow Six-serie, de Splinter Cell-serie en de Ghost Recon-serie. De twee nieuwste spellen onder zijn naam zijn EndWar, H.A.W.X..
(wikipedia)
hij werkt dus wel degelijk mee;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee wat ik zeg is gewoon 100% waar want ik heb ook totaal niet gezegd dat de spellen er eerder dan de boeken waren o.i.d. Ik zeg enkel dat Tom Clancy een schrijver is die mee heeft gewerkt met de spellen.. En dat is volledig waar..
Tom Clancy is een amerikaanse schrijver die met name politieke thrillers schrijft, spannende boeken dus.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070905070702AAJxzeI

Toegevoegd na 1 minuut:
link is fout, moet zijn:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_Clancy

Als zijn naam op een spel staat, dan denken de mensen dat het een spannend spel is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding