Is het beter om GTA 5 Digitaal of Via een Disk te kopen?

Hoi,

Ik heb een ps3 120 GB die ongeveer 2 jaar oud is en ben van plan GTA 5 te kopen.
Nou heb ik gehoord dat GTA 5 de laser van de ps3 flink kan beschadigen (omdat deze continu een hoop moet laden van de disk).
En het vervangen van de lens is het laatste wat ik wil :/

Aan de andere kant heb ik ook weer gezien dat de Digitale versie (die je koopt in de PSN store) ook weer zorgt voor problemen zoals 'pop-in lag' of gewoon lage FPS.

Wat is het beste om te doen en kan ik straks gewoon een paar uur GTA 5 spelen zonder dat de laser opeens vreemd gaat doen?

Alvast Bedankt

Matthijs

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo, Je kunt hem het beste gewoon op de disc kopen, dan raak je het risico ook niet om het spel kwijt te raken door fouten.De disc is speciaal ontworpen voor de ps3 en er is veel geld aan uit besteed, als er inderdaad sprake zou zijn van beschadiging van de ps3 zou rockstar veel schade vergoedingen moeten uitkeren, en dat is het laatste wat ze zouden willen. Je kunt gerust de disc kopen. P.s heb hem zelf ook vanaf de eerste dag van de release, werkt nog keurig!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah oke bedankt, helaas heb ik wel een hoop mensen op internet gezien met verhalen dat de PS3 niet meer werkt :/. Maarja, ik was inderdaad van plan om de Disk te kopen. Ik gok het er dan maar op :p

Het beste antwoord

Ik zelf heb heel veel GTAV gespeelt met een disk. Geen problemen mee gehad met die laser. Mn ps3 doet het nog prima!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt! Dan ga ik hem op een disk kopen :D