surround set naar tv digitenne en ps3?

Ik heb een klein probleempje met mijn surround set ik heb de set gister gekocht nou heb ik door wat te kut*en het wel voor mekaar gekregen dat ik mijn surround set kan laten afspelen op me tv dus als ik tv kijk dat ik dan via me surround set het geluid hoor allen is dat via het kpn kasje maar nu krijg ik als ik op de ps3 zit dus gewoon via me tv helemaal geen geluid meer dus zou ik willen vragen of iemand weet wat de oorzaak is of wat ik zou moeten doen b.v iets kopen? i.v.m kabeltjes?

Mvg, Luuk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

een av splitter, gebruik dan alleen de witte en de rode gaatjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ook via een tulp kabbel uitgeluid uit je tv halen en de ps3 via de HDMI aan sluiten aan je tv en dan zo via tulp uit geluid naar je surround set