Toen ik hem kocht 1. Misschien met een speciale actie meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zit er maar 1 in en 1 nunchuk. de rest moet je er bij kopen

Toegevoegd na 3 dagen:
bij de intertoys zijn ze maar voor 20 euro. en ze doen het perfect hoor :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij kochten hem met 1 controler 1 nunchuk en 1 wii motion plus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij ook 1 en een nunchuk maar toen was er een speciale actie dat je de 2e voor de helft van de prijs kreeg. Ik weet niet of dit nu nog steeds is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een Wii gekocht,daar zat 1 wii controller in en 1 nunchuk en 1 wii motion plus bij.
als je nog een wii controller wilt moet je er eentje kopen de echte van nintendo ligt tussen de 40,- en 50 euro.

Toegevoegd na 1 minuut:
als er een actie is, kan er misschien wel een extra wii controller bij zitten.
maar dat weet ik niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan beter langs intertoys daar zijn de 20 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan ook. of bij BART SMIT!!!!
was hemelaam vergeten dat je ze bij speelgoeed winkels ook kan kopen
Meestal 1, wij moesten er nog eentje bijkopen, en die was niet goedkoop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 toen ik hem kocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik m kocht 2, maar het staat altijd op de doos en anders kan je het vragen aan de verkoper.