Ik heb een Xbox 360 elite, maar hij kan geen wifi vinden, heb ik hier dan een adapter voor nodig? En zo ja, waar kan in dit halen? En hoe duur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Die heeft inderdaad geen wifi. De losse adapter is bijna nergens meer te koop (en erg duur) dus ik zou een 2e hands zoeken als ik jou was. Bijvoorbeeld: http://link.marktplaats.nl/491144695 voor €35.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen de X360 Slim is uitgerust met Wifi, dus niet de oude fat X360 , je moet dan een losse wifi adapter kopen van €90 en via USB connecten