Hoe kom je achter je psn account wachtwoord?

Ik heb ooit 5 jaar geleden een wachtwoord ingevoerd en ben her ondertussen vergeten, hierdoor loop ik extra's mis voor spelletjes. Is er een manier om achter mn wachtwoord te komen en het te veranderen? Ik heb de instellingen altijd op automatisch inloggen gehouden en daarom ben ik het vergeten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
18.4K

Het beste antwoord

LET OP! Je moet wel je ID weten en de geboorte datum die je hebt opgegeven, anders kom je niet ver.
Je moet eerst naar de site van playstation gaan om je wachtwoord op te vragen
http://nl.playstation.com/psn/
Dan klik je onderaan op wachtwoord vergeten.
Vervolgens kom je op een pagina met 6 keuzes, dan moet je de 3 nemen (laatste die in het engels staat), als je daar dan op klikt komt je op de deze pagina uit
https://account.sonyentertainmentnetwork.com/pc/reg/account/forgot-password!input.action?service-entity=psn
Dan moet je je psn-id (e-mailadres) en je geboorte datum invoeren.
Als dat is gedaan weet ik niet precies of je nog iets moet invoeren??
Vervolgens word er een mail naar je e-mail adres gestuurd met een link waar je op moet klikken
Word je doorgewezen naar site van playstation waar je je wachtwoord 2x moet invoeren en dan kan je weer spelen!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt bij het inlog scherm je wachtwoord als het goed is opvragen. Hierbij moet waarschijnlijk je veiligheidsvragen beantwoorden en vervolgens krijg je een nieuw wachtwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij psn gaat het heel anders, je moet id en geboorte datum invullen. Dan word er dacht ik nog naar je mail adres gevraagd en vervolgens krijg je een mail waar je een nieuw wachtwoord kan invullen.
op deze pagina kan je je wachtwoord resetten.
wel even je gegevens goed invullen!

https://account.sonyentertainmentnetwork.com/pc/reg/account/forgot-password!input.action?service-entity=psn