hoe stuur ik de keeper mee naar voren bij een corner bij fifa 12?

Kan je een keeper in de laatste minuut bij een achterstand in FIFA 12 bij een corner naar voren sturen? Zo ja hoe dan?

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor de ps3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

Stel je staat 1-0 achter dan gebeurt het automatisch. Daar is geen knopje voor. Het is niet zo dat als je bijv. 2-0 voor staat je de keeper mee kan nemen. Volgens mij gebeurt het zelfs bij een gelijkspel niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net zo als mijn voorganger zei alleen bij achterstand en vanaf de 87 minuut gaat hij mee naarvoren. Als het goed ia gaat hij dan vanzelf!