Wat is een goedkope tv voor een spelcomputer?

Ik zoek een goede tv voor mijn Wii eigenlijk eentje waarop je je wii kan aansluiten en verder niks mee kunt dus een soort tv voor een spelcomputer alleen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het beste wat je kan doen is een tweedehands CRT (beeldbuis) kopen. Aangezien een wii toch geen HD kan leveren en deze tv's bijna gratis afgehaald kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, ik weet niet of er een kringloopwinkel bij jou in de buurt is, maar daar kun je vaak voor een paar Euro een tv kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een Wii heb je eigenlijk geen hele dure TV nodig, want hij ondersteunt simpelweg geen HD, dat is de grote winst van Nintendo, simpel en leuk, je hebt dus alleen een analoge TV nodig, alleen de grote is aan jou.