Hoe kom ik bij level 21 van 100 exits terwijl ik level 20 wel heb behaald?

Ik heb de app 100 exits op mijn iphone. Normaal gaat als je het juist hebt gedaan de deur open en ga je automatisch door naar een volgend level. Nu heb ik level 20 behaald en staat er bij de deur coming soon en kan ik niet verder. Normaal word je level ook als behaald afgevinkt maar mijn level 20 niet en level 21 blijft vergrendeld staan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want van alles wat ik lees komen andere mensen wel verder bij andere levels. Het is ook niet zo dat er staat dat ik er voor moet betalen ofzo dus dat is het ook niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Coming soon: er moet nog een update komen met level 21