als ik de limited edition van mw3 pre-order bij intertoys krijg ik hem dan gewoon op 8 nov binnen, net zoals de normale game?

duurt de limited edition langer dan de normale. en is het verzekert dat ik hem op de release datum thuis krijg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het is niet met zekerheid te zeggen dat je hem op de releasedatum binnenkrijgt. Wel proberen ze er vaak voor te zorgen dat het wel mogelijk is. Je kunt ook bij Intertoys vragen hoe het zit, want zij weten het vaak beter hoe het in hun situatie is. Of je moet hem zelf ophalen die dag, of hij wordt bezorgd. Maar in principe zou hij, als je hem besteld hebt, wel op 8 november binnen moeten komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mail intertoys anders of ze mw2.5 op die dag weten te brengen anders maar afwachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee bf is feest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahaha dat zeggen alle mensen die geen CoD kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Raar dat ik dan toch meer dan 500 uur mw2 heb gespeeld ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha noob
Het is nooit 100% zeker dat MW update 2.5 op de dag van de release krijgt. Ik haal zelf altijd spellen in de winkel op en als je dan vroeg gaat ligt er altijd nog eentje voor je achter. Als je op internet hebt besteld en het dus thuis bezorgt krijgt is een kwestie van afwachten... Maar als je een mailtje naar Intertoys stuurt en vraagt of de lijst bij hun vrij lang is kun je altijd nog annuleren en bij een andere webshop reserveren.