Wii spellen voor meiden

Hee ik ben een meisje en ik heb net een wii gekregen voor mijn verjaardag en ik zou graag wat spelle erbij willen maar ik weet niet zulke leuke spellen want de meeste zijn een beetje jongens achtig
Iemand een aanrader ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 14 en half

Antwoorden (8)

mode show is heel erg leuk,,, je ontwerpt je eigen kleding of kleding van thema's daar krijg je ook weer nieuwe kleding voor in de plaats als je de opdracht goed uitvoerd, je doet de make up aanbrengen en het haar doe je stylen, volgens loop je de modeshow net zolang dat jij gewonnen hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De rockband en guitar Hero is heeel cool! En wie wil er nu niet een Coole rockchick zijn.. ;) Bij de rockband zit ook een microfoon, en zingen is natuurlijk ook heel leuk.. Misschien is er ook wel een karaoke spel! Dat lijkt mij tof!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle Laura spellen zijn erg leuk. En ik vind alle Mario spellen we leuk. Veder heeft Wii ook zing spellen en heel veel leuke spellen op mode gebied. Die zeker leuk zijn voor meiden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Just dance 1 en 2!
Super leuk om met je vriendinnen helemaal los te gaan op nummers al tik tok van kesha of Proud Mary van Tina turner! Enjoy!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lijst met spellen echt voor meiden aan te raden:

- Disney Princess: Enchanted Journey
- Dora Save the Snow Princess
- We Cheer 2
- Barbie Horse Adventures
- The Daring Games for Girls
- Littlest Pet Shop
- We Cheer
- iCarly
- Imagine Fashion Party
- Horse Life Adventures
- Littlest Pet Shop Friends
- Pajama Party
- Barbie and the Three Musketeers
- Petz Catz 2
- iCarly iJoin the Click
- My Ballet Studio
- Divas Girls Divas on Ice
- Hannah Montana Spotlight World Tour
- Disney's Epic Mickey
- Kirby's Epic Yarn

Ik weet niet hoe oud je bent, maar in de bovenstaande lijst staan voor verschillende leeftijden meidenspellen. :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier kun je zelfs een top 10 vinden van populairse spellen door meiden gespeeld:

http://ezinearticles.com/?List-of-the-Top-Wii-Games-For-Girls&id=1712923
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super mario galaxy is al 2 jaar mijn favirite game
(ik ben een meisje van 13)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik zou een heleboel "meisjes spellen" kunnen opnoemen maar ik weet niet hoe oud je bent. Maar als ik er vanuit ga dat je met jongens spellen schietspellen en racespellen bedoelt, dan zijn dit meer spellen voor iedereen.

mario kart

Over super smash bros brawl zijn de meningen een beetje verdeelt maar toch wel de meerderheid vind het leuk.

super paper mario wii is echt een spel met een verhaal en puzzels (en simpele gevechten) (mijn zus was er heel blij mee)

Super mario galaxy kan er denk ik ook nog wel bij (ja veel mario ik weet het)

Het hangt er echt af van wat je leeftijd is en wat voor soort meisje je bent.

(mijn zus zou je ook nog the legend of zelda twilight princess aanraden, maar ik weet niet of je dat wat vind. (ik zelf vind het super maar ik ben geen meisje dus wat weet ik er vanaf? :P)

sorry voor het lange antwoord

succes met spellen vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Just Dance games lijken me inderdaad echte meidengames, Lekker los gaan voor de tv!

Ook een gave dansgame is DanceDanceRevolution, waar een dansmat bij zit om het spel nog beter te kunnen spelen. Je kan dit spel ook met het Balance Board spelen als je die hebt. Lekker dansen en gamen tegelijk :)