Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een winkel waar ik voor minder dan 300 euro een PS3 met black ops kan kopen?

Weet iemand een winkel waar ik voor minder dan 300 euro een PS3 met black ops kan kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
616

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Game mania..kost de ps3 229,- en blavk ops 60,- (of 40 2de hands) en je krijgt er nu nog een gratis HDMI Kabel bij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou even gaan kijken in de Media Markt of Eplaza, Bart Smit totdat er een mooie aktie komt.

Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij bol.com kan je je eigen voordeelbundel samenstellen met een playstation 3 160 gb en een van de zoveel spellen naar keuze black ops staat er ook bij. 299 euro.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op bol.com kun je je eigen voordeelbundel voorstellen met een playstation 3 160 gb en een van de zoveel spellen, black ops staat er ook bij is 299 euro samen. Als dit je te duur er zijn playstation packs met 2 dualschock controllers 320 gb en een ander spel, maar je kan aan de eigenaar van de winkel vragen of hij er dan black ops bij wil doen van plaats van dat spel en dan zit je ongeveer op 315 euro (maar denk aan die 320 gb en een extra dualshocker).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding