Battlefield 3 of Modern Warefare 3?

Ik zit erg te twijfelen tussen Battelfield 3 of Mordern warefare 3, misschien dat jullie weten wat leuker en mooiere grafics heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alebei.

Het beste antwoord

Ligt er aan wat voor een type game je zoekt... MW3 is hectische actie in kleine maps. In BF3 heb je gigantische veldslagen met soldaten, tanks, helicopters en vliegtuigen.
Oh jah, in BF3 kan alles kapot. Echt alles. Je kunt hele gebouwen aan puin schieten.
Ik ben helemaal klaar met de COD reeks en kan je BF3 aanbevelen!

-Zoek op Youtube naar gameplay video's.
- De demo van BF3 komt a.s. donderdag 29 sept uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt man! Ik ben er nu uit en ga voor battlefield 3. Ik heb wat filmpjes gezien en dat ziet er echt GEWELDIG uit!
(eigenlijk ben ik nu ook wel helemaal klaar met cod)

Andere antwoorden (8)

Battfield heeft mooiere graphics en het is een stuk realistischer, toch gaan veel mensen voor mw3 omdat mw2 en black ops een succes waren p.s. De cod spellen zijn steeds hetzelfde alleen hebben ze andere wapens en nieuwe caracters kijk maar naar mw2 en black ops
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je wel wat je zegt, ze ''zijn hetzelfde maar'', dit is dus fout, ze zijn wel degelijk verschillend/
Mw3 is in feite mw2 met wat kleine aanpassingen, voor bf3 hebben ze een hele nieuwe engine gemaakt, die is dus ook veel beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Absoluut Battlefield

-Grafisch veel mooier
-Realistischer
-CoD wordt grafisch een oudje
-CoD geeft per nieuw deel maar een klein beetje verandering tov vorige deel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was ook altijd cod fan maar sinds bfbc2 ben ik over en zit al een klein kind te wachten op bf3

Kijk naar grafics en gameplay alleen al zie je het verschil in een oogopslag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is altijd eeb kwestie van mening maar als ik naar de feiten kijk zeg ik BF3 !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Battlefield 3: Mooie graphics, realistisch, grote maps, weinig kills, teamwork.
Modern Warfare 3: Hoge fps (frames per second, dat houdt zeg maar in hoe veel foto's er worden weergegeven in een seconde, in bf3 is dit 30 en in mwf3 60), kleine maps, veel kills. Daarnaast moet je ook ernaar kijken wat je vrienden kiezen, want het is natuurlijk heel leuk om met elkaar online te gamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben altijd al een battlefield man geweest.. ik zou dus kiezen voor battlefield!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Battlefield 3 heeft betere graphics en is ook leuker om te spelen. Leukere maps de groote enz. Ik ga ze allebei kopen voor de ps3 maar als jij er maar persee 1 wil dan kan je misschien de andere downloaden dan heb je er teminste 1 ik zou voor battlefield 3 gaan