Nee, dat kan niet. Het "HDMI-signaal" van je PS3 is namelijk beveiligd (vanwege de Blu-rayspeler).

Toegevoegd na 2 minuten:
Opmerking: HD PVR 2 kan geen video-opname van HDMI met HDCP-kopieerbeveiliging maken. Als je PS3 gameplay wilt opnemen, gebruik dan de meegeleverde PS3 component video gaming kabel.

http://www.hauppauge.tv/site/products/data_hdpvr2-gaming.html

Overigens maakt dat niet uit. 95% van de PS3 spellen is namelijk 720p en dat kan component gewoon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, Op mijn eigen tv ziet component er slecht uit via ps3, Maar dat heeft geen effect toch?