Wat is een prestige bij call of duty?

Zit al dagen met deze vraag.Bij black ops had je 14 prestiges. ofzo snap er niks van...:-(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Antwoorden (4)

Als je het maximale level haalt (level 50 in Black Ops volgens mij), kan je prestige gaan. Dat houdt in dat alles gereset wordt, maar dat je embleem voor je level verandert. Hieraan kan iedereen zien dat je dus prestige bent gegaan, als een soort van eer. Ook kan je nieuwe custom classes erbij maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prestige wil zeggen dat je het maximale speler-level hebt bereikt, dan kan je 'prestigen'. Dan begin je weer op level 1, je bent alles kwijt behvale je titles, emblems en stats, je kan opnieuw naar eht hoogste level, maar je hebt nu al een het hoogste bereikt. Een soort level+1 dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
effe simpel uitgelegt

Je bereikt level 50
Dan kan je prestigen Dus dan ga je weer naar level 1 wordt alles gereset behalve je titles en playercard gegevens.
Dat wordt gedaan zodat
1 je niet level 250 enzzo krijgt
2 een soort eer

Je kan 15 keer prestigen en elke keer wordt het lastiger, want je hebt meer exp nodig
:D

ps: wat is je ps3 naam ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je level 50 bent krijg je de mogelijkheid om PRESTIGE 1 te worden als je dat al doet dan moet je wel weer alle wapens enz... opnieuw kopen een heel gedoe dus.