kan je op een ps3 ps2 spellen spelen?

sommige mensen zeggen dat het kan, andere zeggen dat t niet kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beiden hebben gelijk, het kan maar op een model en die wordt niet meer verkocht Fat 60GB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:o die wil ik :'(

Het beste antwoord

Alleen op het oude 60Gb model kan dat, dus niet op de nieuwe slim modellen en de oude 40 en 80gb ps3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus wel op de oude 40 gb en 80 gb of niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ook niet, alleen op de 60 GB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, raar dat t alleen op die kan

Andere antwoorden (3)

Ja als je de 1e versie van ps3 had wel maar je kan hen ook laten ombouwen dan kan dat ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het begin ging dit nog voor een paar maand maar na een tijd ging het niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is afhankelijk van welke PS3 versie je gekocht hebt. Veelal is dit wel mogelijk.