hoe kan je (live)streamen via je ps3?

ik heb een ps3 waarmee ik call of duty black ops 2 wil (live)streamen
maar nu de vraag hoe doe je dat

de optie live streaming bij black ops 2 is niet mogelijk

Toegevoegd na 3 uur:
kan je ook live streamen zonder die dure spul

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Als de optie 'livestreaming' van Black Ops 2 zelf niet mogelijk is, zul je een capture card moeten kopen.
Met capture cards kun je gameplay opnemen en livestreamen.
Goede capture cards zijn de Elgato Gamecapture HD en de Hauppauge HD-PVR.

Capture cards zijn wel tussen de 100-200 euro, maar misschien kun je een mooie op bijvoorbeeld Marktplaats vinden.