Weet iemand waar je PS3 controller onderdelen kan kopen?

Onderdelen zoals De R3, L3, L2, R2 knoppen enzovoort.

Ik wil namelijk mijn ps3 controller pimpen alleen weet niet waar je die onderdelen kan kopen

Het liefst in een winkel.

Aub nuttige antwoorden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een winkel in Nederland weet ik zo niet, wel weet ik een Chinese groothandel waar je erg goedkoop accessoires kan kopen voor van alles en nog wat. Toevallig ook ps3 controller onderdelen. De levertijd is rond de 30 dagen maar dan heb je het ook heel goedkoop!

De site is: www.miniinthebox.com
(Uit eigen ervaring weet ik dat het betrouwbaar is)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Game Mania verkopen ze dat