Valt er goldmembership te downloaden voor xbox 360? zoja hoe? En als je hem ombouwt kan je dan de nieuwste games downloaden zoals black ops?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Black ops is niet bepaald nieuw... Naja 'nieuw' is wel een relatief begrip natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die valt te downloaden ja via Xbox zelf of via de winkel, en als je hem ombouwt kan je via omwegen nieuwe spellen spelen ja.

Antwoorden (1)

voor een gold account moet je 60 euro per maand betalen:( en als je hem wil ombouwen zou ik al helemaal niet online gaan spelen want dan word je xbox gebanned en kan je dus nooit meer met die xbox online spelen!
er is wel een website waar je goedkoper een microsoft points code te halen(waarmee je een gold account maakt) het heet http://xboxlivekaarten.nl/ daar kan je dus in plaats van 60 euro per jaar 39 euro per jaar een account hebben. je krijgt het gewoon via je mail gestuurd volgensmij!